Dentist's Office or Dakar?
Tiada sesiapa jangka Mercedes-Benz 1985 ini akan merentasi bukit padang pasir, tetapi apabila adik beradik ini memotong madgad untuk "pakej safari" luar jalan, halakan semula ekzos dan membuat pelindung gril depan khas, tiada had membatasinya.