VW Bust to Killer Bus
Sebuah van VW '69 hidup semula sebagai "van percutian 5 lelaki," dengan sedikit ketenangan, kasih sayang dan tayar lumpur. cat yang menggamit kenangan dan bahagian dalaman baharu akan menyudahkannya.