F-350 Utility Truck Backbreaker
Selepas memasang katil utiliti, naik taraf pada pakej rim dan tayar, upholsteri dalaman dan cat baru, Ford F-350 tahun '66 ini akan menjadi pikap utiliti idaman semua, dan hampir boleh dimiliki semua.