Mount Rustmore of Chevys
Untuk berseronok di bawah sinar matahari, dan lumpur, dan ke mana-mana sahaja yang anda mahu, mereka mengambil Blazer 1988 dan mencipta mainan terbaik di atas roda -- kereta lasak luar jalan dengan senyuman untuk setiap gelen.