Adik beradik itu memasang enjin diesel Cummins ke dalam Dodge '85 dan mengubahnya menjadi mesin pencincang dalam gaya klasik "pro street". ditambah dengan cat berwarna rutbir, dan para peminat kereta pasti mahu duduk di belakang roda klasik ini.