Hotel Congress
Zak dan kru bermalam di sebuah hotel Tucso di Arizona yang dibelenggu oleh aktiviti poltergeist dan kerasukan roh. Adakah pertembungan dengan gangster paling ganas di Amerika bertanggungjawab atas kegelapan yang mendiami bangunan itu?