Zak dan kru menuju ke Ogden bersejarah di Utah untuk menjelajah dua bangunan bersebelahan yang dipenuhi aktiviti rohani gelap. Salah satu bangunan dahulunya rumah pelacuran, penduduk syak bekas pemiliknya masih menjalankan perniagaannya dari kubur.