Ghost Adventures: Skinwalker Invasion
Zak dan kru melayari tanah suci untuk menyiasat laporan keluarga tentang pertemuan skinwalker di bandar terpencil di Utah. Adakah pencemaran artifak purba membangkitkan kegelapan yang mengancam semua yang berani melangkah ke harta itu?