Belmont Ghost Town
Zak dan kru meredah padang pasir Nevada untuk mencari bekas bandar Wild West yang dihantui ketidakadilan. Mereka terkejut apabila mendapati bahawa keluarga Manson berkhemah luar mahkamah di bandar yang hampir musnah itu.