LA Hospital of Horror
Kru mendapat akses yang tidak pernah dapat sebelum ini ke hospital LA bersejarah untuk mendedahkan kuasa jahat yang memerangkap banyak jiwa di hospital itu. Kehadiran jahat ini perlu diambil serius ketika pasukan meneroka dewan terbiar.