Hotel San Carlos
Kru mengupas pemandangan hotel Phoenix, AZ, untuk dedahkan kegelapan yang dikatakan buat orang gila. Semasa mereka teroka bilik kosong, pasukan itu hadapi kehadiran iblis yang bertanggungjawab untuk kematian yang tidak terkira banyaknya di harta itu.