Fear in Flagstaff
Zak dan kru di hotel Arizona di mana tetamu dan kakitangan telah laporkan pengalaman paranormal yang meresahkan selama beberapa dekad. Semangat huru-hara yang terperangkap di dalamnya mendatangkan malapetaka, dan GAC mungkin boleh membantu.