Hotel Barclay
Zak dan kru kembali ke daerah Skid Row LA untuk menyiasat bangunan yang hampir terbiar yang penuh dengan sejarah kelam dan mengerikan yang menyaingi Hotel Cecil. Lelaki itu dapati dia dihalang oleh kedua-dua yang mati dan yang hidup menolak penyiasatan.