Mentryville Ghost Town
Zak dan kru meneroka ke bandar minyak pertama California untuk menyiasat laporan aktiviti hantu di dalam bangunannya dan anomali bercahaya di bukit sekitar. Kekacauan paranormal berlaku apabila mereka cuba merungkai misteri Mentryville.