Stow House Haunting
Gema penyiasatan masa lalu menjadi tumpuan ketika Zak dan anak kapal menyiasat ladang California yang megah yang dilanda tragedi. Tenaga gelap telah berakar di tanah, dan pasukan mesti membongkar rahsia menghantuinya untuk membantu penjaga yang ketakutan.