The Nightmare Shift
Jack dan Ghost Brothers mendapat butiran penuh tentang pertemuan pengawal keselamatan dengan hantu. Seorang skinwalker melolong dalam gelap. Dan seorang poltergeist mengganggu pekerja di restoran piza berhantu.