Demon Cyclone
Jack dan Ghost Brothers mendapat gambaran dalaman tentang rumah Neraka sebenar. UFO menggegarkan Afrika Selatan. Dan pelakon Jay Mewes berkongsi rakaman jarang ditemui tentang raksasa Gum Hill yang sukar didapati.