Little Prop of Horrors
Jack and the Ghost Brothers menjadi terlalu selesa dengan prop sumpahan daripada filem seram klasik. Seorang penyiasat paranormal mempunyai muka ahli sihir. Dan makhluk asing menggemparkan Brazil.