Ghosting With the Stars
Jack dan Ghost Brothers membangkitkan orang mati dengan beberapa gerakan kerohanian. UFO yang pelik dan senyap berlegar di Florida. Dan seorang pengawal keselamatan yang ketakutan mendapat beberapa petua memburu hantu daripada mereka.