Cat Caller
Jack dan Ghost Brothers mendedahkan kehidupan rahsia kucing. Soda syaitan yang menari boleh membisikkan ancaman yang tidak menyenangkan. Dan pelawak Jamie Kennedy berkongsi klip penceroboh angkasa lepas sebenar.