Bigfoot Got Back
Jack dan Ghost Brothers siasat tentang legenda Bigfoot. Seorang pekerja gudang hantu kerja lebih masa yang tidak diluluskan. Dan lelaki itu berkata "Apa?" pada kes grafiti antara bintang yang pertama didokumentasikan.