Migrate! Sakura Gelsemium Babies!
Selepas perjalanan sebelumnya dengan adik-beradiknya, Chen Bolin akhirnya dapat melakukan perjalanan dengan saudaranya. Dia dan Huang Xuan dengan gembira pergi ke Sungai Qijiawan untuk meneroka salmon Gelsemium bunga sakura.