A Story and a Promise
Song Wensheng dan isterinya memulihkan pokok asli Taiwan di hutan gunung Pekan Wutai, Daerah Pingtung, dengan harapan dapat menanam semula hutan yang telah hilang akibat bencana alam atau ekonomi perhutanan.