Looking for the Armored Elf
Chen Bolin bertemu dengan Vivian Hsu di Qishan, Kaohsiung, untuk memulakan perjalanan pertama mereka bersama. Bersama dengan Sun Jingmin, seorang doktor tenggiling, mereka berdua melawat tenggiling di pergunungan dan mendapat banyak pengetahuan.