Returned From Overseas
Chen Bolin dan personaliti YouTube gourmet Qianqian menunggang motosikal di sekitar Pulau Xiaoliuqiu. Mereka berdua berenang dengan penyu dan mengetahui bahawa manusia dan penyu tidak terlalu jauh berbeza.