Meaty to Meatless
Guy Fieri cuba hidangan berdaging dan tanpa daging. Di Mobile, Alabama, ada daging arnab enak. Di Omaha, Nebraska, restoran vegan mengolah ayam goreng versi tanpa daging. Di Stamford, Connecticut, Guy dan penyiar sukan, Dan Patrick menjamu hidangan Greek.