Flavor Explosion
Guy Fieri mendalami hidangan penuh perisa! Trak makanan hebat di Mobile, Alabama, sajikan taco luar biasa. Restoran India di Alberta, Kanada hidangkan makanan jalanan unik. Kemudian di Los Angeles, sebuah restoran vegan mengolah semula Bolognese.