Guy Fieri cari hidangan enak seluruh Amerika. Guy Fieri akan cuba makanan Itali di Buffalo, Wyoming dan hidangan Venezuela bebas gluten di Calgary, Alberta, Restoran gabungan gaya Selatan-Caribbean hidangkan ekor lembu berempah unik di Memphis, Tennessee.