From Chicken to Noodles
Guy Fieri akan cuba hidangan seperti ayam, mi dan banyak lagi. Restoran di Omaha hidangkan pasta dan keju hebat. Seorang cef juara di Los Angeles sediakan hidangan gabungan Nashville-Cina. Restoran Itali di Greenwich, Connecticut, sajikan hidangan mewah.