Twin Bridges Orphanage
Pasukan dibutakan oleh keganasan di rumah anak yatim Montana yang terbiar. Apabila Dakota cuba memanfaatkan tenaga gelap yang meresap, dia menimbulkan ketakutan kepada pasukan dan berkomunikasi dengan sesuatu yang tidak disangka.