Fort Knox
Pasukan itu tidak bersepakat apabila Dakota menyusun rancangan untuk berkomunikasi dengan orang mati di kubu terbiar di Maine. Keadaan menjadi lebih sengit apabila penjaga hantu mengancam mereka.