Edinburgh Manor
Enam tahun lalu, Dakota dan Alex menyiasat kisah berhantu sebuah bangunan jauh di ladang jagung Iowa. Kini, berbekalkan pengalaman dan pasukan, mereka kembali untuk mengubah keadaan terhadap seorang poltergeist pendendam dikenali sebagai The Joker.