Ohio State Reformatory
Semua menjadi genting apabila Tanner memilih salah satu penjara paling dahsyat di Amerika untuk disiasat. Dia mendedahkan kuasa sangat jahat sehingga pasukan itu terpaksa memutuskan sama ada untuk berpecah atau meneruskan perjalanan bersama-sama.