Spike Island
Siasatan luar negara epik pasukan itu membawa mereka ke penjara paling berhantu di Ireland. Kuasa gelap di pulau itu amat mendebarkan dan menyesakkan Tanner. Namun, ada sesuatu menyerlahkan Dakota dengan ketakutan yang tidak pernah dia alami.