Feeding Grounds - Sumpter, OR
Steve dan Amy menyiasat laporan aktiviti paranormal yang ganas di sebuah inap desa di Oregon. Sementara Steve membongkar sejarah mengerikan hartanah itu, Amy berdepan dengan sekumpulan roh wanita yang menyedut tenaga hidup daripada manusia.