The Aftermath - Florida City, FL
Steve dan Amy menyiasat aktiviti paranormal di rumah sebuah keluarga di Florida. Sementara Steve membongkar butiran ngeri tentang ribut dahsyat yang melanda kawasan itu pada tahun 1990-an, Amy berdepan dengan makhluk bayang yang mampu merasuki manusia.