Satan's Revenge - Leslie, MI
Steve dan Amy pergi ke Leslie, Michigan, untuk menyiasat laporan tentang aktiviti paranormal yang melampau di rumah sebuah keluarga. Semasa lawatannya, Amy menemui makhluk bayang yang menyeksa penghuni rumah itu secara mental sehingga ke ambang kegilaan.