Double Jeopardy - Santa Paula, CA
Steve dan Amy menyiasat aktiviti paranormal di sebuah hotel milik keluarga di Santa Paula, California. Sementara Steve menyelidik bencana yang meragut nyawa 200 penduduk tempatan, Amy berdepan dengan entiti yang gemar menyakiti kaum wanita.