Eternal Hatred - Chester Springs, PA
Steve dan Amy siasat sebuah rumah di Pennsylvania, tempat satu pembunuhan yang berlaku 100 tahun lalu. Sementara Steve menyelidik kes keganasan rumah tangga yang membawa maut, Amy dapati pemilik rumah mungkin terperangkap dalam peperangan antara entiti.