Evil Comes Home
Steve dan Amy pergi ke Colorado untuk membantu pasukan penyiasat yang bimbang mereka membawa pulang aktiviti ganas daripada salah satu penyiasatan mereka. Kedua-dua wanita telah mencapai tahap didih dan memerlukan jawapan sebelum keadaan menjadi maut.