Deadly Force
Steve dan Amy pergi ke Florida untuk bertemu dengan ahli Reiki yang mendakwa keluarganya sedang dipecah belah oleh serangan paranormal yang ganas. Dia bimbang jika Steve dan Amy tidak dapat membantu, seseorang akan mengalami kecederaan -- bahkan mati.