Lost Souls
Steve dan Amy pergi ke New London, WI, di mana sebuah keluarga berada di ambang kemusnahan akibat aktiviti paranormal yang kuat. Ibu bapa takut salah seorang anak mereka mungkin telah memanggil entiti syaitan melalui papan roh.