Absorbed
Steve dan Amy menuju ke ladang kuda di Hartford, Wisconsin, di mana sebuah keluarga diancam oleh kuasa gelap. Steve mendedahkan sejarah mania agama dan kegilaan, manakala Amy bertemu dengan orang bayangan yang memangsa yang hidup.