The Blurry Man
Amy dan Steve menuju ke Highland Park, Illinois, di mana sebuah keluarga yang panik mendakwa kehidupan di rumah baharu mereka telah menjadi neraka di Bumi. Ibu bapa takut jika Amy dan Steve tidak dapat membantu, anak-anak mereka boleh cedera parah.