Fleurs de Mal
Ketika penduduk Gotham digantikan dengan klon seakan tumbuhan, Batman dan Batgirl mengesyaki Poison Ivy. Kemudian, mereka terpaksa menentang klon tumbuhan--diri mereka sendiri!