The Laughing Cats
Apabila sepasang harimau bintang dicuri Joker, Batman dan Batgirl terpaksa berpakat dengan Catwoman yang ingin menyelamatkan haiwan daripada diburu. Tapi ketika wira kita ke pulau persendirian tempat harimau bintang disimpan, mereka pula yang diburu.