Brawn
Selepas mendapatkan alat steroid Bane, Joker gunakannya untuk membesarkan tubuhnya. Ketika Joker menganggu bandar dengan kekuatan luar biasanya, Batman dan Batgirl perlu cari jalan untuk hentikan kekebalan Joker itu.