A Dark Knight to Remember
Selepas hentakan yang buatnya lupa dirinya Batman, Bruce Wayne diculik Penguin. Batgirl cuba selamatkan jutawan buntu itu, tapi tertangkap. Apabila Alfred beritahu Bruce tentang diri keduanya, dia terpaksa ingat semula wira itu demi menyelamatkan Batgirl.