Gotham's Ultimate Criminal Mastermind
Emulator Penjahat Lanjutan Digital atau D.A.V.E, program komputer kecerdasan buatan mengandungi profil psikologi penjenayah di Arkham Asylum. Direka untuk meniru pemikiran penjahat, DAVE terlepas dari kurungan. Batman perlu menghentikannya.