Cash For Toys
Pembuat mainan Cosmo Krank membalas dendam terhadap Bruce Wayne selepas jutawan itu jalankan kempen membuang mainan berbahaya. Walaupun dibantah, Bruce dilindungi Det. Cash Tankenson. Bruce perlu cari jalan untuk menjadi Batman demi menghalang Krank.